MAIK com a Marca de Cultura Urbana: Molt Més que Esport

Sense oblidar que MAIK va néixer principalment com una empresa de calçat esportiu, la visió de l’Aitor Estapé va ser que fos molt més àmplia.

La seva intenció principal era que la marca aconseguís transcendir l’àmbit esportiu per convertir-se en un símbol de cultura urbana.

Gràcies al seu disseny innovador i a la seva gran estètica, MAIK ha aconseguit guanyar-se un espai en el món urbà.

MAIK ha impulsat col·laboracions amb diferents artistes urbans, dissenyadors gràfics, músics… creant col·leccions que barregen l’art amb l’esport.
Això ha permès que la marca sigui adoptada per una gran generació que valora els seus intents de millorar allò que té a la seva disposició.

MAIK és una marca vibrant i dinàmica, que està en constant evolució per connectar amb la comunitat de manera més fàcil.

Comentaris

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *